Sziasztok!

Mivel mindig új ízekkel kísérletezgetek és a férjem és családom körében mindig nagy sikert aratok, így úgy gondoltam indulok egy receptversenyen. Találtam is egyet zöldséges receptek témakörben, pont nekem találták ki! Próbáljátok meg ti is! Van nyeremény is!

A link:

http://www.anaflat.hu/palyazatok/receptpalyazat

Én ezzel  a recepttel indultam:

Medvehagyma  leves

 

1143

  

Ami kell hozzá:

1 csomag újhagyma

1-2 gerezd fokhagyma

1-2-3 szem krumpli

tejszín

alaplé

medvehagyma, ebből igazából bármennyi mehet bele

Ahogy elkészíted:

Összevágod az újhagymát, megpirítod bármilyen zsiradékon. Belenyomod/vágod a fokhagymát. Nagyobb darabokra vágod a medvehagymát, és ráteszed a hagymákra. Összedinszteled, felöntöd vízzel és 2-3 szem krumplit vágsz rá. Alaplével felöntöd. Addig főzöd ameddig megpuhul a krumpli. Tejszínt raksz bele és összerottyantod. Tálalod, megeszed. Örülsz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldsegreceptek.blog.hu/api/trackback/id/tr142469733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása